Alla inlägg under maj 2013

Av Rackans - 28 maj 2013 18:05

Jag är knappast den enda som drömmer om att ha lite extra pengar på kontot när månaden är slut. Jag är knappast den enda som har tänkt tanken att göra något åt det heller.


Den här bloggen ska bli början på min resa mot att tjäna lite extra pengar och jag tänker göra det på nätet. Jag har tittat runt ganska länge på vad det finns för olika sajter som tjänar lite pengar och det finns förvånansvärt många som inte är särskilt avancerade.


Sagt och gjort så har jag läst och slängt ihop mina första hemsidor. De handlar om lån och de är allt annat än avancerade men jag tror att det är en bra början. Kan de dra in några hundralappar i månaden så vore jag skitnöjd och det vore en bra start på vad som en gång i tiden kanske kommer bli tillräckligt mycket pengar för att man ska få sig lite mer fritid. Tills dess är det bara "jobba mer" som gäller!


http://www.sms-lån-betalningsanmärkning.se vad den första sajten som jag byggde och den är baserad på ett skal från en annan sajt som jag hittade på nätet. Det var ganska lätt att lägga upp den och allt jag gjorde själv var att lägga in lite bilder och länkar. Ungefär som att skriva en bloggpost här eller på någon annan blogg.


http://www.sms-lån-5000.com var nästa sajt som jag knappade ihop och du som har lite skills (eller en syn som inte är katastrofal) ser snabbt att sajterna är väldigt lika. Jag orkade inte leta reda på något helt annat designmässigt så det fick bli samma grund på båda men jag tror det är helt okej. Det ser skapligt ut och jag hoppas att besökarna hittar det som de letar efter och att jag tjänar lite extra slantar på det.


Jag tänkte att den här bloggen får agera som ett ställe där jag kan skriva av mig om lite tips och olika sajter som jag tänkte lägga upp och kanske kan jag inspirera någon annan till att börja tjäna lite pengar på nätet också. Det är kul och lättare än man tror!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards